Κακά τα ψέμματα, ποτέ δεν διδάχθηκε η γραμματική της Ελληνικής γλώσσας όπως θα έπρεπε. Και αυτή του κυρίου Τσολάκη "έμπαζε". Με αυτό όμως θα ασχοληθούμε, όπως φυσικά και με το βιβλίο της γραμματικής της Ε και ΣΤ δημοτικού, σε επόμενη ανάρτηση, εκτενώς. Τώρα ας δούμε κάποιους πιθανούς λόγους της κακοποίησης της γραμματικής...
Στο άρθρο με τίτλο:"Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΑΝΕΠΑΦΗ!" που αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε. "Αλέξανδρος Δελμούζος" και αναρτήθηκε και στον λύχνο και σε πολλές ιστοσελίδες, ο σύλλογος διαχώρισε την θέση του λέγοντας πως το άρθρο εκπροσωπεί άποψη μέλους του συλλόγου αλλά "σε καμιά περίπτωση αυτό δε σημαίνει ότι τα συγκεκριμένα άρθρα εκφράζουν τις θέσεις του Συλλόγου." Δείτε την ανακοίνωση εδώ.
Στο άρθρο με τίτλο:"Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΑΝΕΠΑΦΗ!" που αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε. "Αλέξανδρος Δελμούζος" και αναρτήθηκε και στον λύχνο και σε πολλές ιστοσελίδες, ο σύλλογος διαχώρισε την θέση του λέγοντας πως το άρθρο εκπροσωπεί άποψη μέλους του συλλόγου αλλά "σε καμιά περίπτωση αυτό δε σημαίνει ότι τα συγκεκριμένα άρθρα εκφράζουν τις θέσεις του Συλλόγου." Δείτε την ανακοίνωση εδώ.
Το γεγονός ότι ο σύλλογος διαχωρίζει τη θέση του (γιατί κύριοι;) από τον αρθρογράφο δεν σημαίνει τίποτα, ούτε αναιρεί το εγκληματικό γεγονός.
Το συντελούμενο έγκλημα κατά της Ελλάδας, όπως η μείωση των μισθών και των συντάξεων, τα χαράτσια και οι φόροι, η έλλειψη φαρμάκων, η βία...είναι αποτέλεσμα της αποκοπής των Ελλήνων από το μεγαλύτερο "όπλο" τους...την γλώσσα! Αυτό για την πλειοψηφία των Ελλήνων ήταν και εξακολουθεί να είναι πέρα των προφανών αιτιών...
Κι όμως συνετέλεσε σε μεγάλο βαθμό ώστε να φτάσουμε εδώ . γιατί δυστυχώς δεν φανήκαμε ικανοί να κρίνουμε σωστά "ελλείψει εργαλείων"...
...δηλαδή...
...σωστού τρόπου διδασκαλίας της ελληνικής γλώσσας.
Ας "ιχνογραφήσουμε" το γιατί.
Η γραμματική πρέπει να γίνεται κατανοητή επί της ουσίας της από τον μαθητή.
Αυτή η κατανόηση είναι απαραίτητη και ουσιαστική γιατί η γραμματική προσφέρει τα "εργαλεία" σωστής χρήσης της γλώσσας, ΔΗΛΑΔΗ ΟΡΘΗΣ:
σ κ έ ψ η ς ,
α ν τ ί λ η ψ η ς,
έ κ φ ρ α σ η ς .
Την γραμματική δυστυχώς την γνωρίσαμε σαν ένα βιβλίο αναιτιολόγητων στρυφνών κανόνων, με την "επιστημονική μεθοδολογία" που παρουσιάζονταν και διδάσκονταν για δεκαετίες.
Και ήρθαν οι "εκσυγχρονιστές" να μας λυτρώσουν, αφού έκαναν γενιές και γενιές να "σιχαθούν", όχι την γραμματική, αλλά τον τρόπο διδασκαλίας της...
(Σίγουρα κάποιοι θα χαρούν γι'αυτό... όπως αυτοί που γράφουν σε "γκρίγκλις"!)
Αν τα παραπάνω λοιπόν, διδάσκονταν και εφαρμόζονταν με ορθό και σωστό τρόπο...
...θα ανακαλύπταμε αυτό που πραγματικά είναι η βαρετή και δύσκολη Γραμματική!....
...Πως ουσιαστικά είναι το "λογισμικό προγραμματισμού" ορθής σκέψης και κρίσεως του όντος Ανθρώπου.
Το εργαλείο - μέσον ορθής σκέψεως και λόγου.
(Το εργαλείο που "έφτιαξε" και "έφτασε" τον αξεπέραστο Έλληνικό Πολιτισμό και Φιλοσοφία, εκεί όπου έφτασε.)
Έτσι λοιπόν... αυτός ο μαθητής που θα είχε την ευτυχία να λάβει μια τέτοια ορθή εκπαίδευση, αργότερα ως πολίτης θα λαμβάνε σωστές αποφάσεις...
Θα είχε Ορθή Κρίση!
Αν είχαμε κρίνει σωστά τότε που επιβλήθηκε το μονοτονικό, επί Βερυβάκη, το 1982 ή 1983 αν θυμάμαι καλά...
...θα τους είχαμε στείλει στα σπίτια τους από τότε και δεν θα είχαμε φτάσει στην σημερινή κατάσταση αποσύνθεσης... Αντιθέτως όμως, θυμάμαι, πολλοί τότε, ένιωσαν ανακούφιση!
...γι'αυτό πολύ δικαιολογημένα, λένε κάποιοι... πως φταίμε!
...φταίμε για τις επιλογές μας...
Αν θέλετε να μάθετε σωστά την ορθή Ελληνική Γραμματική, σας συστήνουμε αυτή του Αχιλέως Τζάρτζανου.(Διαβάστε την εδώ)
Και κάτι άλλο...
...κατά τον ίδιο στρυφνό τρόπο διδάσκονται και τα Μαθηματικά και η Γεωμετρία... κλπ.
...τυχαίο;
Ίσως οι σκεπτόμενοι πολίτες (υπήκοοι) είναι επικίνδυνοι...τους είναι άχρηστοι ως ψηφοφόροι, οπαδοί κομμάτων, ποδοσφαιρικών ομάδων και ως εργατικό δυναμικό .... αυτό για το οποίο προορίζονται από το εκπαιδευτικό σύστημα, τίποτε άλλο.
Η λεηλασία και αποδόμηση της Ελληνικής Γλώσσας θυμίζει αυτήν της Ακροπόλεως. Πως ήταν και με τι μένος την κατέστρεψαν!
Οι τραγικές φιγούρες των "αρμοστών" (και όχι υλοποιητών) της αποδόμησης θυμίζουν τους "φιλέλληνες" Αββά Φουρμόντ, Έλγίν και λοιπών καταστροφέων, τυχοδιωκτών και αρπακτικών.
Η αποδόμηση δεν σταμάτησε ποτέ, απλά άλλαξαν οι τρόποι!
Με την ευκαιρία σας συστήνουμε να διαβάσετε και να κατεβάσετε το βιβλίο μνημείο:
ΙΣΤΟΡΙΑ ΓΕΝΕΣΕΩΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
του Ηλία Τσατσόμοιρου
Το συντελούμενο έγκλημα κατά της Ελλάδας, όπως η μείωση των μισθών και των συντάξεων, τα χαράτσια και οι φόροι, η έλλειψη φαρμάκων, η βία...είναι αποτέλεσμα της αποκοπής των Ελλήνων από το μεγαλύτερο "όπλο" τους...την γλώσσα! Αυτό για την πλειοψηφία των Ελλήνων ήταν και εξακολουθεί να είναι πέρα των προφανών αιτιών...
Κι όμως συνετέλεσε σε μεγάλο βαθμό ώστε να φτάσουμε εδώ . γιατί δυστυχώς δεν φανήκαμε ικανοί να κρίνουμε σωστά "ελλείψει εργαλείων"...
...δηλαδή...
...σωστού τρόπου διδασκαλίας της ελληνικής γλώσσας.
Ας "ιχνογραφήσουμε" το γιατί.
Η γραμματική πρέπει να γίνεται κατανοητή επί της ουσίας της από τον μαθητή.
Αυτή η κατανόηση είναι απαραίτητη και ουσιαστική γιατί η γραμματική προσφέρει τα "εργαλεία" σωστής χρήσης της γλώσσας, ΔΗΛΑΔΗ ΟΡΘΗΣ:
σ κ έ ψ η ς ,
α ν τ ί λ η ψ η ς,
έ κ φ ρ α σ η ς .
Την γραμματική δυστυχώς την γνωρίσαμε σαν ένα βιβλίο αναιτιολόγητων στρυφνών κανόνων, με την "επιστημονική μεθοδολογία" που παρουσιάζονταν και διδάσκονταν για δεκαετίες.
Και ήρθαν οι "εκσυγχρονιστές" να μας λυτρώσουν, αφού έκαναν γενιές και γενιές να "σιχαθούν", όχι την γραμματική, αλλά τον τρόπο διδασκαλίας της...
(Σίγουρα κάποιοι θα χαρούν γι'αυτό... όπως αυτοί που γράφουν σε "γκρίγκλις"!)
Αν τα παραπάνω λοιπόν, διδάσκονταν και εφαρμόζονταν με ορθό και σωστό τρόπο...
...θα ανακαλύπταμε αυτό που πραγματικά είναι η βαρετή και δύσκολη Γραμματική!....
...Πως ουσιαστικά είναι το "λογισμικό προγραμματισμού" ορθής σκέψης και κρίσεως του όντος Ανθρώπου.
Το εργαλείο - μέσον ορθής σκέψεως και λόγου.
(Το εργαλείο που "έφτιαξε" και "έφτασε" τον αξεπέραστο Έλληνικό Πολιτισμό και Φιλοσοφία, εκεί όπου έφτασε.)
Έτσι λοιπόν... αυτός ο μαθητής που θα είχε την ευτυχία να λάβει μια τέτοια ορθή εκπαίδευση, αργότερα ως πολίτης θα λαμβάνε σωστές αποφάσεις...
Θα είχε Ορθή Κρίση!
Αν είχαμε κρίνει σωστά τότε που επιβλήθηκε το μονοτονικό, επί Βερυβάκη, το 1982 ή 1983 αν θυμάμαι καλά...
...θα τους είχαμε στείλει στα σπίτια τους από τότε και δεν θα είχαμε φτάσει στην σημερινή κατάσταση αποσύνθεσης... Αντιθέτως όμως, θυμάμαι, πολλοί τότε, ένιωσαν ανακούφιση!
...γι'αυτό πολύ δικαιολογημένα, λένε κάποιοι... πως φταίμε!
...φταίμε για τις επιλογές μας...
Αν θέλετε να μάθετε σωστά την ορθή Ελληνική Γραμματική, σας συστήνουμε αυτή του Αχιλέως Τζάρτζανου.(Διαβάστε την εδώ)
Και κάτι άλλο...
...κατά τον ίδιο στρυφνό τρόπο διδάσκονται και τα Μαθηματικά και η Γεωμετρία... κλπ.
...τυχαίο;
Ίσως οι σκεπτόμενοι πολίτες (υπήκοοι) είναι επικίνδυνοι...τους είναι άχρηστοι ως ψηφοφόροι, οπαδοί κομμάτων, ποδοσφαιρικών ομάδων και ως εργατικό δυναμικό .... αυτό για το οποίο προορίζονται από το εκπαιδευτικό σύστημα, τίποτε άλλο.
Η λεηλασία και αποδόμηση της Ελληνικής Γλώσσας θυμίζει αυτήν της Ακροπόλεως. Πως ήταν και με τι μένος την κατέστρεψαν!
Οι τραγικές φιγούρες των "αρμοστών" (και όχι υλοποιητών) της αποδόμησης θυμίζουν τους "φιλέλληνες" Αββά Φουρμόντ, Έλγίν και λοιπών καταστροφέων, τυχοδιωκτών και αρπακτικών.
Η αποδόμηση δεν σταμάτησε ποτέ, απλά άλλαξαν οι τρόποι!
Συνεχίζεται...(επί της ουσίας του βιβλίου της μαντάμ Ειρήνη Φιλιππάκη-Warburton..)
Με την ευκαιρία σας συστήνουμε να διαβάσετε και να κατεβάσετε το βιβλίο μνημείο:
ΙΣΤΟΡΙΑ ΓΕΝΕΣΕΩΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
του Ηλία Τσατσόμοιρου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.