H Θάλεια Δραγώνα , Καθηγήτρια Κοινωνικής Ψυχολογίας στο Πανεπιστήμιο Αθηνών, τοποθετήθηκε, με απόφαση του Πρωθυπουργού, Ειδική Γραμματέας Ενιαίου Διοικητικού Τομέα Θεμάτων Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού εκπαίδευσης Ελληνοπαίδων
Ας γνωρίσουμε τη νέα Ειδική Γραμματέα του Υπ. Παιδείας μέσα από ένα βιβλίο της. Το βιβλίο φέρει τον τίτλο «Τι ειν’ η πατρίδα μας;» Εθνοκεντρισμός στην εκπαίδευση. Παραθέτουμε παρακάτω την επίσημη Παρουσίαση του βιβλίου από τον εκδοτικό οίκο "Αλεξάνδρεια" όπως υπάρχει στην ιστοσελίδα του. Διαβάστε προσεκτικά την τελευταία παράγραφο της Παρουσίασης. Και ο νοών νοείτω!
Το βιβλίο αυτό, στο... οποίο συμμετέχουν κοινωνιολόγοι, ψυχολόγοι και ιστορικοί από τα πανεπιστήμια Αθηνών, Θεσσαλονίκης και Θράκης, περιέχει δεδομένα και αναλύσεις από δύο συλλογικές έρευνες: μια ανάλυση δείγματος σχολικών εγχειριδίων ιστορίας, γεωγραφίας και γλώσσας και μια έρευνα σε αντιπροσωπευτικό δείγμα εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, με αντικείμενο την εικόνα και την αξιολόγηση του ελληνικού έθνους και των άλλων εθνών.
Τα αποτελέσματα των ερευνών δείχνουν ότι τα σχολικά βιβλία περιγράφουν τα πολιτισμικά χαρακτηριστικά των Ελλήνων ίδια και αναλλοίωτα από την αρχαιότητα και αυτή η κατάργηση του ιστορικού χρόνου οδηγεί σε ταύτιση της αλλαγής και της εξέλιξης με την αλλοίωση και την παρακμή. Προβάλλουν την αρχαιότητα ως κυρίαρχη αξία και συστατικό της υπεροχής του ελληνικού έθνους, ενώ παράλληλα παρουσιάζουν το κοινωνικό και πολιτισμικό παρόν αρνητικά. Συγχρόνως παρουσιάζουν έμμεσα ή άμεσα αρνητικά όλα τα άλλα έθνη. Η αξιολόγηση του ελληνικού έθνους στηρίζεται λοιπόν στη ρομαντική αντίληψη και η αξιολόγηση των άλλων εθνών στην ευρωκεντρική επιστημονική παράδοση του 19ου αιώνα. Αποτέλεσμα των δύο είναι ότι ο «ελληνισμός» παρουσιάζεται να έχει πολιτισμική υπεροχή σε σχέση με άλλα έθνη, με την αιτιολογία ότι διατήρησε αναλλοίωτα τα πολιτισμικά του χαρακτηριστικά από την αρχαιότητα, χωρίς ποτέ να έχει δεχθεί επιδράσεις από κανέναν άλλον πολιτισμό. Η αντίληψη αυτή διαμορφώνει μια αμυντική διάσταση της εθνικής ταυτότητας, με αποτέλεσμα η εξιδανίκευση του παρελθόντος να συνδυάζεται με αμηχανία απέναντι στο παρόν και φόβο για το μέλλον.
Το βιβλίο αυτό προτείνεται σε όλους/ες και ιδίως τους/τις εκπαιδευτικούς ως αντικείμενο διαλόγου γύρω από τις αλλαγές που χρειάζονται στο εκπαιδευτικό σύστημα, με στόχο η καλλιέργεια της εθνικής αυτογνωσίας στις νέες γενιές να οδηγεί σε μια εθνική ταυτότητα αρκετά ανθεκτική, ώστε να μη φοβούνται την αλλοίωση ή παρακμή της από τη συνεργασία των λαών και την αλληλεπίδραση των πολιτισμών, και αρκετά ανεκτική, ώστε να μην την υπερασπίζονται αμυντικά απορρίπτοντας τις ετερότητες, τις διαφορές και τους «άλλους».
από Θρησκευτικά
Διαβάστε για να γνωρίσετε καλύτερα την νέα Γ.Γ με το δολοφονικό βλέμμα, Αυτή η γυναίκα με το έκδηλο μίσος που βγάζει το ύφος της, θα ασχοληθεί με τα παιδιά. Εξαιρετική επιλογή, θα την ζήλευε και ο Αδόλφος που ως γνωστόν λάτρευε τα παιδιά, ασχέτως εάν δεν είχε δικά του αφού παρ’ όλες τις προσπάθειες του να τεκνοποιήσει με τον Χάινριχ δεν τα κατάφερε. Ανάθεμα σ’ αυτούς που κατέστρεψαν τα παιδικά σου χρόνια κοπέλα μου… (olympia)
Η Ρεπούση μπροστά στην Δραγώνα μπορεί να χαρακτηριστεί ακραία σοβινίστρια…
Γενική Γραμματέας Παιδείας χωρίς πτυχίο
Ποια είναι η Θάλεια Δραγώνα (Ειδική Γραμματεία Ενιαίου Διοικητικού Τομέα Θεμάτων Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού, εκπαίδευσης Ελληνοπαίδων);
Την προστάτιδα των μουσουλμάνων τής Θράκης , την Θάλεια Δραγώνα , διόρισε ο Τζέφρυ γ.γ. τού υπουργείου Παιδείας !.. – Πανηγυρίζουν οι αντιρατσιστές
Γίνονται και αυτά
Θάλεια Δραγώνα:Μια αποδομητής της Εθνικής μας συνείδησης ,τώρα γραμματέας στο υπ. παιδείας
Μία Βουλγάρα, η άπατρις Δραγώνα (σχολή Ρεπούση) κι ένας μεταναστολάγνος στην ομάδα Μεταναστευτικής Πολιτικής του ΠΑΣΟΚ
Θάλεια Δραγώνα: χωρίς έθνος, χωρίς πατρίδα ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΠΤΥΧΙΟ
Ποιοι υπέγραψαν το κατάπτυστο Σχέδιο Ανάν το 2004. Και λίγα λόγια για το τι προέβλεπε.
Ακραία η επιλογή Δραγώνα!
Ας γνωρίσουμε τη νέα Ειδική Γραμματέα του Υπ. Παιδείας μέσα από ένα βιβλίο της. Το βιβλίο φέρει τον τίτλο «Τι ειν’ η πατρίδα μας;» Εθνοκεντρισμός στην εκπαίδευση. Παραθέτουμε παρακάτω την επίσημη Παρουσίαση του βιβλίου από τον εκδοτικό οίκο "Αλεξάνδρεια" όπως υπάρχει στην ιστοσελίδα του. Διαβάστε προσεκτικά την τελευταία παράγραφο της Παρουσίασης. Και ο νοών νοείτω!
Το βιβλίο αυτό, στο... οποίο συμμετέχουν κοινωνιολόγοι, ψυχολόγοι και ιστορικοί από τα πανεπιστήμια Αθηνών, Θεσσαλονίκης και Θράκης, περιέχει δεδομένα και αναλύσεις από δύο συλλογικές έρευνες: μια ανάλυση δείγματος σχολικών εγχειριδίων ιστορίας, γεωγραφίας και γλώσσας και μια έρευνα σε αντιπροσωπευτικό δείγμα εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, με αντικείμενο την εικόνα και την αξιολόγηση του ελληνικού έθνους και των άλλων εθνών.
Τα αποτελέσματα των ερευνών δείχνουν ότι τα σχολικά βιβλία περιγράφουν τα πολιτισμικά χαρακτηριστικά των Ελλήνων ίδια και αναλλοίωτα από την αρχαιότητα και αυτή η κατάργηση του ιστορικού χρόνου οδηγεί σε ταύτιση της αλλαγής και της εξέλιξης με την αλλοίωση και την παρακμή. Προβάλλουν την αρχαιότητα ως κυρίαρχη αξία και συστατικό της υπεροχής του ελληνικού έθνους, ενώ παράλληλα παρουσιάζουν το κοινωνικό και πολιτισμικό παρόν αρνητικά. Συγχρόνως παρουσιάζουν έμμεσα ή άμεσα αρνητικά όλα τα άλλα έθνη. Η αξιολόγηση του ελληνικού έθνους στηρίζεται λοιπόν στη ρομαντική αντίληψη και η αξιολόγηση των άλλων εθνών στην ευρωκεντρική επιστημονική παράδοση του 19ου αιώνα. Αποτέλεσμα των δύο είναι ότι ο «ελληνισμός» παρουσιάζεται να έχει πολιτισμική υπεροχή σε σχέση με άλλα έθνη, με την αιτιολογία ότι διατήρησε αναλλοίωτα τα πολιτισμικά του χαρακτηριστικά από την αρχαιότητα, χωρίς ποτέ να έχει δεχθεί επιδράσεις από κανέναν άλλον πολιτισμό. Η αντίληψη αυτή διαμορφώνει μια αμυντική διάσταση της εθνικής ταυτότητας, με αποτέλεσμα η εξιδανίκευση του παρελθόντος να συνδυάζεται με αμηχανία απέναντι στο παρόν και φόβο για το μέλλον.
Το βιβλίο αυτό προτείνεται σε όλους/ες και ιδίως τους/τις εκπαιδευτικούς ως αντικείμενο διαλόγου γύρω από τις αλλαγές που χρειάζονται στο εκπαιδευτικό σύστημα, με στόχο η καλλιέργεια της εθνικής αυτογνωσίας στις νέες γενιές να οδηγεί σε μια εθνική ταυτότητα αρκετά ανθεκτική, ώστε να μη φοβούνται την αλλοίωση ή παρακμή της από τη συνεργασία των λαών και την αλληλεπίδραση των πολιτισμών, και αρκετά ανεκτική, ώστε να μην την υπερασπίζονται αμυντικά απορρίπτοντας τις ετερότητες, τις διαφορές και τους «άλλους».
από Θρησκευτικά
Διαβάστε για να γνωρίσετε καλύτερα την νέα Γ.Γ με το δολοφονικό βλέμμα, Αυτή η γυναίκα με το έκδηλο μίσος που βγάζει το ύφος της, θα ασχοληθεί με τα παιδιά. Εξαιρετική επιλογή, θα την ζήλευε και ο Αδόλφος που ως γνωστόν λάτρευε τα παιδιά, ασχέτως εάν δεν είχε δικά του αφού παρ’ όλες τις προσπάθειες του να τεκνοποιήσει με τον Χάινριχ δεν τα κατάφερε. Ανάθεμα σ’ αυτούς που κατέστρεψαν τα παιδικά σου χρόνια κοπέλα μου… (olympia)
Η Ρεπούση μπροστά στην Δραγώνα μπορεί να χαρακτηριστεί ακραία σοβινίστρια…
Γενική Γραμματέας Παιδείας χωρίς πτυχίο
Ποια είναι η Θάλεια Δραγώνα (Ειδική Γραμματεία Ενιαίου Διοικητικού Τομέα Θεμάτων Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού, εκπαίδευσης Ελληνοπαίδων);
Την προστάτιδα των μουσουλμάνων τής Θράκης , την Θάλεια Δραγώνα , διόρισε ο Τζέφρυ γ.γ. τού υπουργείου Παιδείας !.. – Πανηγυρίζουν οι αντιρατσιστές
Γίνονται και αυτά
Θάλεια Δραγώνα:Μια αποδομητής της Εθνικής μας συνείδησης ,τώρα γραμματέας στο υπ. παιδείας
Μία Βουλγάρα, η άπατρις Δραγώνα (σχολή Ρεπούση) κι ένας μεταναστολάγνος στην ομάδα Μεταναστευτικής Πολιτικής του ΠΑΣΟΚ
Θάλεια Δραγώνα: χωρίς έθνος, χωρίς πατρίδα ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΠΤΥΧΙΟ
Ποιοι υπέγραψαν το κατάπτυστο Σχέδιο Ανάν το 2004. Και λίγα λόγια για το τι προέβλεπε.
Ακραία η επιλογή Δραγώνα!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.