Ας δούμε φίλοι μας, μιας και πολλοί από εμάς δεν "βλέπουν" λόγω του ότι οι "σειρήνες" των ΜΜΕ δεν τους αφήνουν να έχουν καθαρή αντίληψη και λόγω του ότι ξεχνάμε εύκολα,το γεγονός ότι άθελα μας και ασυνείδητα καταντήσαμε ξένοι στις αρχές μας ως Έθνος, στις αρετές μας, στην Ιστορία μας, στην Παιδεία μας. Γίναμε σύμμαχοι στον αφελληνισμό μας!
Οι υπεύθυνοι της εξουδετέρωσης μας έπρεπε να το κάνουν αυτό ώστε να μην αποτελούμε εμπόδιο στα σχέδια που μας επέβαλαν και συνεχίζουν να μας επιβάλλουν, μέχρι να φθάσουν στον τελικό στόχο τους, με όργανο τους το ίδιο το Ελληνικό(;) Κράτος και τους θεσμούς του...
Ο τελικός στόχος τους φυσικά είναι μια πολύ-πολιτισμική Ελλάδα.
Ένα Κράτος και όχι πλέον Έθνος που θα αποτελείται από ένα μωσαϊκό εθνοτήτων από την Ασία, την Άπω Ανατολή, τα Βαλκάνια, την Αφρική...και ίσως (δεν είναι απαραίτητο) τους εναπομείναντες Έλληνες διχασμένους, φοβισμένους, χωρίς γνώμη, αντίληψη, διαύγεια σκέψης και ΒΟΥΛΗΣΗ. Υποταγμένους!
Αμφιβάλλετε;
Συζητώντας πρόσφατα με έναν φίλο μου εκπαιδευτικό, η κουβέντα επεκτάθηκε σε θέματα ελλείψεως αντίληψης εκ μέρους του ελληνικού λαού αλλά και της χαρακτηριστικής παθητικότητας που χαρακτηρίζει πολλούς Έλληνες.
Ο φίλος παρόλο που δεν ενημερώνεται από το διαδίκτυο αλλά από τα τα ΜΜΕ συνέδεσε με ευκολία τα προβλήματα αυτά με το εκπαιδευτικό σύστημα και τον ρόλο που έπαιξε ώστε να φθάσουν πολλοί Έλληνες στο να μην εννοούν και να είναι παθητικοί...να εξουδετερωθούν!
Μου εξομολογήθηκε λοιπόν ο φίλος εκπαιδευτικός με φωνή που μαρτυρούσε την όλη του φόρτιση.
Μια φόρτιση που του δημιούργησαν τα ερεθίσματα, οι συνειρμοί του, που λες και ήταν σε νάρκη ξύπνησε!
Μου εξέθεσε λοιπόν, τις αναμνήσεις του σχετικά με την κατάντια της εκπαίδευσης (εκπαίδευσης...γιατί Παιδεία δεν έχουμε) στα Ελληνικά σχολεία και την σύνδεση της με την στάση των Ελλήνων.
Συγκεκριμένα αναφέρθηκε στην εκμάθηση της ελληνικής γλώσσας, μια και είναι μεγάλο το εύρος των κακώς κειμένων σε αυτό που ονομάζεται "Εκπαίδευση", ή "Μόρφωση".
Τα πράγματα που μου είπε ήταν όχι πρωτάκουστα... όταν όμως έφτασε στην εκπαίδευση του ως υποψήφιος δάσκαλος τα πράγματα έγιναν ιδιαιτέρως ενδιαφέροντα!
Τα κακώς κείμενα, που μου εξέθεσε, ξεκινούν από την εκπαίδευση των δασκάλων από την εποχή της "μεγάλης αλλαγής" του ΠΑΣΟΚ του Α. Μινέικο Παπανδρέου.
(Βεβαίως κακώς κείμενα προϋπήρχαν από την γέννηση του νέου Ελληνικού Κράτους μετά την Τουρκοκρατία όπως πχ.με κακές αποδόσεις στην καθαρεύουσα Αρχαίων Ελληνικών κ.α.)
Αφού το 1982 και με το "Καλημέρα" το ΠΑΣΟΚ κατάργησε το πολυτονικό σύστημα (...και τις ποδιές), το 1987 ιδρύεται το "Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Τετραετούς Φοίτησης".
Η σχολή δηλαδή στην οποία φοίτησε. Το " Παιδαγωγικό Τμήμα", για όσους δεν γνωρίζουν είναι η Πανεπιστημιακή Σχολή των Εκπαιδευτικών, των δασκάλων...
Εκεί "προγραμματίζουν" τους δάσκαλους των παιδιών μας ώστε και αυτοί με την σειρά τους να "προγραμματίσουν", μέσω των "νέων μοντέρνων μεθόδων", της "νέας μοντέρνας απλουστευμένης ύλης "(βιβλίων), τα νεαρά Ελληνόπουλα και το μυαλό τους.
Ο φίλος εκπαιδευτικός θυμήθηκε επίσης ότι το 1988 ως φοιτητής της σχολής αυτής είχε μια καθηγήτρια...
...την κα Κατή, η οποία μάλιστα είχε γράψει και το βιβλίο "Η Ψυχολογία της Γλώσσας" (sic)...ναι! (Ανέκαθεν φρόντιζαν οι καθηγητές να έχουν γράψει και από ένα βιβλίο έτσι ώστε με τον αέρα και το πρεστίζ αυθεντίας, να διδάσκουν αυτά που τους είχαν υπαγορεύσει... )
Την θυμήθηκε, σαν να την άκουγε , να λέει πως: "...δεν υπάρχουν φτωχές και πλούσιες γλώσσες...",
"...η ορθογραφία δεν είναι απαραίτητη...",
"...αν είναι η κατάληξη, σε ένα ρήμα σωστή τα υπόλοιπα δεν έχει σημασία πως γράφονται..."!!!
"...τα ορθογραφικά λάθη των παιδιών δεν πρέπει να διορθώνονται με κόκκινο στυλό, αλλά με μπλε και όχι όλα αλλά τα βασικά(;), για να μην...κομπλεξαριστεί το παιδί..."!!!
(Δεν συζητάμε φυσικά για το δόγμα της Φοινικικής προέλευσης του Αλφαβήτου...)
Κατόπιν ο φίλος μας εκπαιδευτικός , θυμήθηκε να ακούει από το στόμα άλλου καθηγητή του, στο λεγόμενο μάθημα "ΕΝΙΑΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ" τα εξής...
..." Το δικό μας, το Ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα είναι καλύτερο και δημοκρατικότερο από το αντίστοιχο π.χ. Αγγλικό.
Γιατί;
Γιατί το δικό μας δεν κάνει διακρίσεις!
Οι Άγγλοι βάζουν τους μαθητές σε τμήματα: Καλών, Μετρίων και κάτω του μετρίου. Εμείς τους έχουμε ΟΛΟΥΣ σε ένα τμήμα!.."
Και όταν λέμε όλους εννοούμε όλους!
Οι μελλοντικοί δάσκαλοι μάθαιναν πως θα κάνουν μάθημα. στην μικτή τους τάξη, σε ένα τυφλό παιδί, σε ένα παραπληγικό, σε ένα κουφό...
Ένα τμήμα "αχταρμάς" όπου ο καλός μαθητής θα μείνει στάσιμος μια και η οδηγία ήταν...πάντα να πηγαίνουν με "τον μέσο όρο" της τάξης...
Όλα αυτά σε ένα Πανεπιστήμιο!
Μπορείτε να φανταστείτε έναν εκπαιδευτικό, που αν του έχει μείνει λίγη συνείδηση θα πρέπει να "φέρει βόλτα" μια τάξη, που εφόσον είναι πολλών "ταχυτήτων", θα πρέπει: να δώσει άλλη εργασία για τους καλούς, άλλη για τους μέτριους και να πιάσει και το χεράκι του μικρού με τυχόν δυσχέρειες να του δείξει πως γράφουν...με εξουθενωτικά ωράρια και με μισθό μιζέριας!... Μα τι βλάκες που είναι οι Άγγλοι!
Η παραχάραξη, τους έχει φθάσει να λένε ψέμματα και ανακρίβειες ακόμα και σε βιβλία που απευθύνονται σε ξένους φοιτητές, αλλά και σε Ελληνόπουλα του εξωτερικού που θέλουν να μάθουν Ελληνικά ως δεύτερη γλώσσα.
Ανέβασα πιο κάτω δύο σελίδες από βιβλίο του φίλου μου, όπου αποδεικνύονται τα παραπάνω που τους καταλογίζουμε. Ότι είναι δηλαδή Ανθέλληνες και χαλκεύουν την αλήθεια!
ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΤΕ!
Φανταστείτε τον ξένο φοιτητή, ή το Ελληνόπουλο που έχει γεννηθεί στο εξωτερικό, το πόσο λάθος... το πόσο μακρυά από τα Ιστορικά γεγονότα, τον οδηγεί αυτό το ύπουλα τοποθετημένο, αθώο για τους ανυποψίαστους, κειμενάκι!
Ώστε: << Οι Έλληνες είχαν μεταναστεύσει από την Ελλάδα τον όγδοο και έβδομο αιώνα π.Χ. Είχαν φύγει από την χώρα τους λόγω της φτώχειας.>> ;;;
Ώστε: << Η γη είχε λιγοστέψει σε σχέση με τον πληθυσμό που είχε αυξηθεί>>;;;
ΠΡΟΣΟΧΗ ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ!!!
<<Η μητροπολιτική Ελλάδα εισήγε από την Μακεδονία ξυλεία...>>!!!
Η Μακεδονία δηλαδή ήταν άλλο...
...η Μακεδονία ήταν "εξωτερικό" από όπου έκαναν οι Έλληνες της "μητροπολιτικής Ελλάδας" εισαγωγές!!!
Γειά σου ρε Τζώρτζ Σόρος!
Τα φράγκα σου έφτασαν και στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και έπιασαν τόπο!
Επίσης η "μητροπολιτική Ελλάδα" εισήγε: <<..από την Σικελία Δημητριακά, από την Θράκη σίδηρο, χαλκό και δούλους...>>
Είναι ανάξια σχολιασμού ατεκμηρίωτα ψέμματα...
Δείτε και το επόμενο (νομίζω έχει ξανά κυκλοφορήσει στο διαδίκτυο...)
ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΕΙΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΗΝ ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΤΗΤΑ Η ΣΩΠΑΣΤΕ!
Τα σχόλια είναι περιττά!
Σκεφθήτε ΠΟΙΟΙ και ΠΩΣ μας οδηγούν στο στόμα του θηρίου!
Στην απόλυτη λήθη! Στην απόλυτη φτώχεια και αδικία!
Οι υπεύθυνοι της εξουδετέρωσης μας έπρεπε να το κάνουν αυτό ώστε να μην αποτελούμε εμπόδιο στα σχέδια που μας επέβαλαν και συνεχίζουν να μας επιβάλλουν, μέχρι να φθάσουν στον τελικό στόχο τους, με όργανο τους το ίδιο το Ελληνικό(;) Κράτος και τους θεσμούς του...
Ο τελικός στόχος τους φυσικά είναι μια πολύ-πολιτισμική Ελλάδα.
Ένα Κράτος και όχι πλέον Έθνος που θα αποτελείται από ένα μωσαϊκό εθνοτήτων από την Ασία, την Άπω Ανατολή, τα Βαλκάνια, την Αφρική...και ίσως (δεν είναι απαραίτητο) τους εναπομείναντες Έλληνες διχασμένους, φοβισμένους, χωρίς γνώμη, αντίληψη, διαύγεια σκέψης και ΒΟΥΛΗΣΗ. Υποταγμένους!
Αμφιβάλλετε;
Συζητώντας πρόσφατα με έναν φίλο μου εκπαιδευτικό, η κουβέντα επεκτάθηκε σε θέματα ελλείψεως αντίληψης εκ μέρους του ελληνικού λαού αλλά και της χαρακτηριστικής παθητικότητας που χαρακτηρίζει πολλούς Έλληνες.
Ο φίλος παρόλο που δεν ενημερώνεται από το διαδίκτυο αλλά από τα τα ΜΜΕ συνέδεσε με ευκολία τα προβλήματα αυτά με το εκπαιδευτικό σύστημα και τον ρόλο που έπαιξε ώστε να φθάσουν πολλοί Έλληνες στο να μην εννοούν και να είναι παθητικοί...να εξουδετερωθούν!
Μου εξομολογήθηκε λοιπόν ο φίλος εκπαιδευτικός με φωνή που μαρτυρούσε την όλη του φόρτιση.
Μια φόρτιση που του δημιούργησαν τα ερεθίσματα, οι συνειρμοί του, που λες και ήταν σε νάρκη ξύπνησε!
Μου εξέθεσε λοιπόν, τις αναμνήσεις του σχετικά με την κατάντια της εκπαίδευσης (εκπαίδευσης...γιατί Παιδεία δεν έχουμε) στα Ελληνικά σχολεία και την σύνδεση της με την στάση των Ελλήνων.
Συγκεκριμένα αναφέρθηκε στην εκμάθηση της ελληνικής γλώσσας, μια και είναι μεγάλο το εύρος των κακώς κειμένων σε αυτό που ονομάζεται "Εκπαίδευση", ή "Μόρφωση".
Τα πράγματα που μου είπε ήταν όχι πρωτάκουστα... όταν όμως έφτασε στην εκπαίδευση του ως υποψήφιος δάσκαλος τα πράγματα έγιναν ιδιαιτέρως ενδιαφέροντα!
Τα κακώς κείμενα, που μου εξέθεσε, ξεκινούν από την εκπαίδευση των δασκάλων από την εποχή της "μεγάλης αλλαγής" του ΠΑΣΟΚ του Α. Μινέικο Παπανδρέου.
(Βεβαίως κακώς κείμενα προϋπήρχαν από την γέννηση του νέου Ελληνικού Κράτους μετά την Τουρκοκρατία όπως πχ.με κακές αποδόσεις στην καθαρεύουσα Αρχαίων Ελληνικών κ.α.)
Αφού το 1982 και με το "Καλημέρα" το ΠΑΣΟΚ κατάργησε το πολυτονικό σύστημα (...και τις ποδιές), το 1987 ιδρύεται το "Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Τετραετούς Φοίτησης".
Η σχολή δηλαδή στην οποία φοίτησε. Το " Παιδαγωγικό Τμήμα", για όσους δεν γνωρίζουν είναι η Πανεπιστημιακή Σχολή των Εκπαιδευτικών, των δασκάλων...
Εκεί "προγραμματίζουν" τους δάσκαλους των παιδιών μας ώστε και αυτοί με την σειρά τους να "προγραμματίσουν", μέσω των "νέων μοντέρνων μεθόδων", της "νέας μοντέρνας απλουστευμένης ύλης "(βιβλίων), τα νεαρά Ελληνόπουλα και το μυαλό τους.
Ο φίλος εκπαιδευτικός θυμήθηκε επίσης ότι το 1988 ως φοιτητής της σχολής αυτής είχε μια καθηγήτρια...
...την κα Κατή, η οποία μάλιστα είχε γράψει και το βιβλίο "Η Ψυχολογία της Γλώσσας" (sic)...ναι! (Ανέκαθεν φρόντιζαν οι καθηγητές να έχουν γράψει και από ένα βιβλίο έτσι ώστε με τον αέρα και το πρεστίζ αυθεντίας, να διδάσκουν αυτά που τους είχαν υπαγορεύσει... )
Την θυμήθηκε, σαν να την άκουγε , να λέει πως: "...δεν υπάρχουν φτωχές και πλούσιες γλώσσες...",
"...η ορθογραφία δεν είναι απαραίτητη...",
"...αν είναι η κατάληξη, σε ένα ρήμα σωστή τα υπόλοιπα δεν έχει σημασία πως γράφονται..."!!!
"...τα ορθογραφικά λάθη των παιδιών δεν πρέπει να διορθώνονται με κόκκινο στυλό, αλλά με μπλε και όχι όλα αλλά τα βασικά(;), για να μην...κομπλεξαριστεί το παιδί..."!!!
(Δεν συζητάμε φυσικά για το δόγμα της Φοινικικής προέλευσης του Αλφαβήτου...)
Κατόπιν ο φίλος μας εκπαιδευτικός , θυμήθηκε να ακούει από το στόμα άλλου καθηγητή του, στο λεγόμενο μάθημα "ΕΝΙΑΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ" τα εξής...
..." Το δικό μας, το Ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα είναι καλύτερο και δημοκρατικότερο από το αντίστοιχο π.χ. Αγγλικό.
Γιατί;
Γιατί το δικό μας δεν κάνει διακρίσεις!
Οι Άγγλοι βάζουν τους μαθητές σε τμήματα: Καλών, Μετρίων και κάτω του μετρίου. Εμείς τους έχουμε ΟΛΟΥΣ σε ένα τμήμα!.."
Και όταν λέμε όλους εννοούμε όλους!
Οι μελλοντικοί δάσκαλοι μάθαιναν πως θα κάνουν μάθημα. στην μικτή τους τάξη, σε ένα τυφλό παιδί, σε ένα παραπληγικό, σε ένα κουφό...
Ένα τμήμα "αχταρμάς" όπου ο καλός μαθητής θα μείνει στάσιμος μια και η οδηγία ήταν...πάντα να πηγαίνουν με "τον μέσο όρο" της τάξης...
Όλα αυτά σε ένα Πανεπιστήμιο!
Μπορείτε να φανταστείτε έναν εκπαιδευτικό, που αν του έχει μείνει λίγη συνείδηση θα πρέπει να "φέρει βόλτα" μια τάξη, που εφόσον είναι πολλών "ταχυτήτων", θα πρέπει: να δώσει άλλη εργασία για τους καλούς, άλλη για τους μέτριους και να πιάσει και το χεράκι του μικρού με τυχόν δυσχέρειες να του δείξει πως γράφουν...με εξουθενωτικά ωράρια και με μισθό μιζέριας!... Μα τι βλάκες που είναι οι Άγγλοι!
Η παραχάραξη, τους έχει φθάσει να λένε ψέμματα και ανακρίβειες ακόμα και σε βιβλία που απευθύνονται σε ξένους φοιτητές, αλλά και σε Ελληνόπουλα του εξωτερικού που θέλουν να μάθουν Ελληνικά ως δεύτερη γλώσσα.
Ανέβασα πιο κάτω δύο σελίδες από βιβλίο του φίλου μου, όπου αποδεικνύονται τα παραπάνω που τους καταλογίζουμε. Ότι είναι δηλαδή Ανθέλληνες και χαλκεύουν την αλήθεια!
ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΤΕ!
Κάντε κλικ για μεγέθυνση! |
Ώστε: << Οι Έλληνες είχαν μεταναστεύσει από την Ελλάδα τον όγδοο και έβδομο αιώνα π.Χ. Είχαν φύγει από την χώρα τους λόγω της φτώχειας.>> ;;;
Ώστε: << Η γη είχε λιγοστέψει σε σχέση με τον πληθυσμό που είχε αυξηθεί>>;;;
ΠΡΟΣΟΧΗ ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ!!!
<<Η μητροπολιτική Ελλάδα εισήγε από την Μακεδονία ξυλεία...>>!!!
Η Μακεδονία δηλαδή ήταν άλλο...
...η Μακεδονία ήταν "εξωτερικό" από όπου έκαναν οι Έλληνες της "μητροπολιτικής Ελλάδας" εισαγωγές!!!
Γειά σου ρε Τζώρτζ Σόρος!
Τα φράγκα σου έφτασαν και στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και έπιασαν τόπο!
Επίσης η "μητροπολιτική Ελλάδα" εισήγε: <<..από την Σικελία Δημητριακά, από την Θράκη σίδηρο, χαλκό και δούλους...>>
Είναι ανάξια σχολιασμού ατεκμηρίωτα ψέμματα...
Δείτε και το επόμενο (νομίζω έχει ξανά κυκλοφορήσει στο διαδίκτυο...)
Κάντε κλικ για μεγέθυνση! |
ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΕΙΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΗΝ ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΤΗΤΑ Η ΣΩΠΑΣΤΕ!
Τα σχόλια είναι περιττά!
Σκεφθήτε ΠΟΙΟΙ και ΠΩΣ μας οδηγούν στο στόμα του θηρίου!
Στην απόλυτη λήθη! Στην απόλυτη φτώχεια και αδικία!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.