22 Μαΐου 2012

Αποπροσανατολισμένος ή προσανατολισμένος;




«Ανέκαθεν, η πλειονότητα των ανθρώπων, παρασυρμένοι μέσα στη δίνη των αισθήσεων, δεν είχαν τη διανοητική ευφυΐα να ανακαλύψουν την ηθική αρχή της συμπεριφοράς τους, τουλάχιστον σε δέκα απλούστατες αλήθειες.

ΕΛΛΑΔΑ:Το παγκόσμιο φυτώριο ανθρωπίνων οργάνων και ιστών, τώρα και με νόμο!


 ΑΠΟ ΤΙΣ 01.06.2013 ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ ΔΟΤΕΣ ΟΡΓΑΝΩΝ (ΕΙΤΕ ΤΟ ΘΕΛΟΥΜΕ ΕΙΤΕ ΟΧΙ)..

 ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ..
ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΕΤΑ ΤΟΝ (ΚΛΙΝΙΚΑ) ΘΑΝΑΤΟ ΣΟΥ..
ΤΟΣΗ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΟΜΩΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΑΝΤΕΞΕΙΣ;;;

 ΔΙΑΒΑΣΕ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΠΟΛΛΑ.

 Η Ελλάδα μετατρέπεται σε τροφοδότρια  χώρα  οργάνων και ανθρωπίνων ιστών για όλο τον πλανήτη..

 Εχθές κατ' εξαίρεση, άνοιξα τη τηλεόραση και τι είδαν τα μάτια μου;;
Διαφήμιση για την δωρεά οργάνων και μάλιστα με δικά μας λεφτά.
Αντί δηλαδή η κυβέρνηση να κάνει το χρέος της και να ενημερώνει τον κόσμο για το καινούργιο σχετικό νόμο, έτσι όπως δεσμεύτηκε, κάνει τηλεοπτική εκστρατεία για να παραπλανήσει τους πάντες. Δείτε πιο κάτω τι εννοώ.

21 Μαΐου 2012

ΕΠΙ ΤΗι ΕΠΕΤΕΙΩι ΤΩΝ ΓΕΝΕΘΛΙΩΝ ΤΟΥ ΠΛΑΤΩΝΟΣ


Η 7η Θαργηλιώνος είναι η ημέρα κατά την οποία αλληγορικά θεωρείται ότι γεννάται ο Απόλλων για αυτό και στο ιερό νησί της Δήλου εόρταζαν τα γενέθλια του Απόλλωνα.

Η παράδοση μας λέει ότι ο Πλάτων γεννήθηκε και αυτός την 7η Θαργηλιώνος .


«Και γίνεται Πλάτων, ως φησιν Απολλόδωρος εν Χρονικοίς, ογδόη και ογδοηκοστή Ολυμπιάδι, Θαργηλιώνος εβδόμη, καθ’ ην Δήλιοι τον Απόλλωνα γενέσθαι φασί»
Το έτος γέννησης του Πλάτωνα είναι το 427 Π.Κ.Ε. Το 427 Π.Κ.Ε. η Νέα Σελήνη του Μαίου ήταν την 13η Μαίου της σημερινής εποχής, ο μήνας Θαργηλιών άρχιζε την ημέρα εκείνη και συνεπώς η 7η Θαργηλιώνος ξεκινούσε την δύση της 21ης Μαίου της σημερινής εποχής, πράγμα που συμπίπτει με την είσοδο του Ηλίου στους Διδύμους και συνεπώς λόγω της έναρξης της κυριαρχίας του θεού Απόλλωνος θεωρείται ότι γεννάται ο θεός Απόλλων.

16 Μαΐου 2012

Πέντε, ὁ θαυμαστὸς ἀριθμὸς τοῦ Κόσμου

H δημοσίευση είναι από το  http://www.astrologicon.org

Κοσμολογία - Ἀστροφυσικὴ
Ἀπὸ: Πέρσεια Ἑκάτη
Ἀπολλωνία, 18 Ἰούλιος 2010 17:05

Ε, τὸ πέμπτο γράμμα τῆς ἀλφαβήτου καὶ τὸ ἑλληνικὸ ἀριθμητικὸ σύμβολο γιὰ τὸ 5. Ὁ ἀριθμὸς αὐτὸς περιέχει κάποιες θαυμαστὲς ἰδιότητες ποὺ ἀπὸ τὴν ἀρχαιότητα ἤδη εἶχαν γίνει ἀντικείμενο ἐξερευνήσεως.



Στοὺς Δελφοὺς, τὸ Ε γίνεται ἀνάθημα ἐν προεδρίᾳ παρὰ τῷ θεῷ (ποὺ εἶχε τὴν πρωτοκαθεδρία δίπλα στὸν θεό), ἔχοντας ἀπὸ πολὺ παλαιὰ χαραχθεῖ ἐπὶ τοῦ τείχους τῆς εἰσόδου (προναός) τοῦ Ναοῦ τοῦ Ἀπόλλωνος, ὁμοῦ μετὰ τῶν δύο ἄλλων Δελφικῶν παραγγελμάτων «γνώθι σαυτὸν» καὶ «μηδὲν ἅγαν». Ὁ Πλούταρχος θὰ τοῦ ἀφιερώσει ἕνα ὁλόκληρο σύγγραμμά του, τὸ «Περὶ τοῦ Ε ἐν Δελφοῖς» ἐνῶ περὶ τὴν ἰδίαν ἐποχὴν τὸ Ε ἀπεικονίζεται εἰς δελφικὰ νομίσματα.


Ὁ ἀριθμὸς αὐτὸς εἶναι διὰ τοὺς Πυθαγορείους σύμβολον τῆς τελείας καὶ ὁλοκληρωμένης ἐνώσεως, διότι τὸ 5 προκύπτει ἀπὸ τὴν ἔνωσιν τοῦ πρώτου ἀρτίου καὶ τοῦ πρώτου περιττοῦ ἀριθμοῦ, 2 καὶ 3 (ἡ μονὰς δὲν θεωρεῖται περιττός ἀλλὰ φέρουσα ἀμφότερες τὶς ἰδιότητες τοῦ ἀρτίου καὶ τοῦ περιττοῦ). Ὀνομάσθη συμβολικῶς: Γάμος = ἔνωσις τοῦ πρώτου θηλυκοῦ καὶ τοῦ πρώτου ἀρσενικοῦ, ἐπειδὴ ὁ περιττὸς συμβολίζει τὸ ἀρσενικὸν καὶ ὁ ἄρτιος τὸ θηλυκὸν στοιχεῖον.Ἀφιλονεικία = ὁ ἀριθμὸς συνενώνει τὰ πρωταρχικῶς διάφορα καὶ ἀνόμοια εἴδη τῶν ἀριθμῶν ποὺ τὸν συνθέτουν, τὸ ἄρτιο καὶ τὸ περιττό, τὰ συμφιλιώνει καὶ τὰ συνάπτει (συνέχει) ὡς σύνολον, ἀφοῦ αὐτὸς γεννήθη ἐκ τῆς ἐνώσεώς των.
Φῶς = ἡ πεντὰς θεωρεῖται πὼς «γεννᾶ τὸ φῶς» ἕνεκα τῆς συνθέσεως καὶ ἐνώσεως ὅλων ὅσων προηγουμένως ἦταν διαχωρισμένα καὶ ἐξ αἰτίας τῆς συζεύξεως καὶ συμφιλιώσεως τῶν δύο εἰδῶν ἀριθμῶν.


14 Μαΐου 2012

Αρχαίων ήχων άρμοσις

ΕΓΕΡΘΗΤΙ - Η κακοποίηση, διαστρεύλωση και μετάλλαξη των νοημάτων στις λέξεις



ΠΗΓΗ ΦΩΤΟ: http://www.newsbomb.gr
"Τη δική τους απάντηση στο περίφημο παράγγελμα «εγέρθητι» προς τους δημοσιογράφους από στέλεχος της Χρυσής Αυγής, έδωσαν σήμερα στον κ. Νίκο Μιχαλολιάκο οι δημοσιογράφοι, που βρέθηκαν στο προεδρικό Μέγαρο.Δημοσιογράφοι και φωτορεπόρτερ, κατά την είσοδο του επικεφαλής της Χρυσής Αυγής στο Προεδρικό Μέγαρο για τη συνάντηση με τον κ. Κάρολο Παπούλια, κάθισαν στο πάτωμα, εκφράζοντας έτσι, σιωπηρά, την αντίδρασή τους."

Σύμφωνα με την δημοσίευση στο: http://www.newsbomb.gr/politikh/story/134537/i-apantisi-ton-dimosiografon-sto-egerthiti-foto


Πέρα από το προφανές....
...σκεφτήκατε ποτέ, όπως π.χ.με το πρόσφατο παράγγελμα: ΕΓΕΡΘΗΤΙ, το πόσες άλλες σημαντικές λέξεις έχουν κυριολεκτικά "καεί" όπως η παραπάνω;

Πόσες λέξεις πλέον μπορεί να δημιουργούν σφύξιμο στο στομάχι,
αρνητικούς συνειρμούς,
ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ; 

Λέξεις που είναι αληθινά "δυνατές", με θετικό κραδασμό, λέξεις όμορφες, λέξεις κλειδιά που φέρουν νοήματα!

Είναι τυχαία η διαχρονική παρερμήνευση, η μετάλλαξη και κακοποίηση αυτών των λέξεων;


13 Μαΐου 2012

ΤΡΟΠΟΣ Έλξεις-Επιλογές


Η Εκδίκηση των Θεών



«Καμία οφειλή που καθυστερείται η απόδοσή τους δεν φθείρει τόσο πολύ τις ελπίδες του αδικημένου ούτε τον ταπεινώνει τόσο, και καμία δεν αυξάνει τόσο πολύ τη θρασύτητα και την τόλμη του πονηρού όσο η οφειλή της τιμωρίας. Οι τιμωρίες που αντιμετωπίζουν αμέσως τις θρασείες πράξεις εμποδίζουν τα μελλοντικά αδικήματα και μαζί είναι η καλύτερη παρηγοριά για τα θύματα», Πλουτάρχου: Περί των υπό του θείου βραδέως τιμωρουμένων, 548Ε.


Αρκετοί ρωτούν γιατί οι Θεοί τιμωρούν και γιατί σε πολλά αποσπάσματα της Αρχαίας Ελληνικής Γραμματείας εμφανίζονται να εκδικούνται. Π.χ. οι Ερινύες κατά του Ορέστη, οι Θεές σκοτώνουν όσους τις δούν χωρίς αυτές να θέλουν, ο Θεός Διόνυσος τιμωρεί τον Πενθέα για την απιστία του, ο Θεός Απόλλων πλήττει με αρρώστιες τους κατοίκους των Δελφών διότι σκότωσαν τον Αίσωπο, κτλ.

8 Μαΐου 2012

ΠΛΑΤΩΝ ΚΡΙΤΙΑΣ ή Ατλαντικός N.Ελλ. απόδοση

Ο διάλογος Κριτίας αποτελεί συνέχεια του Τίμαιου.



ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ TOT ΔΙΑΛΟΓΟΥ



ΤΙΜΑΙΟΣ:  Φιλόσοφος και μαθηματικός από τους
Λοκρούς της Ιταλίας.




ΚΡΙΤΙΑΣ:  Προπάππος του Πλάτωνα.



ΣΩΚΡΑΤΗΣ:  Ο μεγάλος φιλόσοφος.



ΕΡΜΟΚΡΑΤΗΣ:  Πολιτικός και στρατηγός από τις
Συρακούσες.


5 Μαΐου 2012

2 Μαΐου 2012

Ἡρωικῶς Ζῆν

Συστατικὸ στοιχεῖο τῆς Ἑλληνικῆς στὰσεως ζωῆς, εἶναι τὸ ἡρωικὸ.

Ὁ Ὲλλην φιλοδοξεῖ νὰ σκέπτεται, νά ὁμιλεῖ, νὰ πρὰττη ἡρωικῶς.

ἡ παιδεὶα ποὺ ἐλὰμβανε, ἦταν ἀγωγὴ γιά ἒναν ἡρωικὸ τρόπο ζωῆς.

Τὸ "ἡρωικὸ" βεβαίος δέν περιορίζεται στό πολεμικό πεδίο.


Ἣρωες ὑπῆρξαν ὁ Ἀχιλεύς, ὁ Ἓκτωρ, ὁ Λεωνὶδας, ἀλλὰ καί ὁ Σωκρὰτης καὶ ὁ Πλὰτων.

Διότι ὁ ἡρωισμὸς δὲν εἶναι μὸνον φυσικός.

Εἶναι καί πνευματικός καί ψυχικός.