18 Φεβρουαρίου 2012

Κοινωνία ώρα μηδέν.




Κοινωνία ώρα μηδέν.
Οι αξίες τείνουν προς εξαφάνιση και οι έννοιες νοθεύονται.
Όπως και κάθε τι στην κοινωνία μας.
Νοθεύεται η παιδεία: νοθευμένη γνώση, νοθευμένη μόρφωση, νοθευμένη ιστορία. Νοθεύεται η ελευθερία: νοθευμένες ιδέες, νοθευμένος λόγος, νοθευμένες σκέψεις.
Νοθεύεται η υγεία: νοθευμένα τρόφιμα, νοθευμένα φάρμακα, νοθευμένες θεραπείες.
Όλη αυτή η νοθεία οδηγεί σταδιακά σε ένα μόνο αποτέλεσμα: Θάνατος. Θάνατος πνευματικός και εν τέλει σωματικός.



Ακόμα και ένας θανατοποινίτης όμως πάντα είχε το δικαίωμα σε μια τελευταία επιθυμία, μήπως και πριν το σωματικό θάνατο κατάφερνε με μια τελευταία πράξη να διασώσει έστω την ψυχή του. 



Δεν αναρωτιέμαι πια αν οι άνθρωποι σήμερα είμαστε ζωντανοί. Γνωρίζω ότι βαδίζουμε προς το τέλος μας.
Προς την ώρα μηδέν στη Γη.
Αναρωτιέμαι όμως ποια μπορεί να είναι η τελευταία μας επιθυμία.


Εγώ, που δεν είμαι θανατοποινίτης κι έχω τη ζωή μπροστά μου, τι έχω κάνει για να διασώσω τη δική μου ψυχή;



Η ζωή είναι ένα θέατρο και πρέπει να συμμετέχεις στο θίασο. Να μην είσαι θεατής. Γιατί ο θεατής πληρώνει, ενώ αυτός που συμμετέχει στο θέατρο αμείβεται. (Αισχύλος)


Πρόσεχε αυτά που σε απελευθερώνουν να μη σε βάζουν σε άλλο κλουβί.


Αποσπάσματα από:http://www.nooapocalypsis.org/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.